Snart kommer AMANDA!

Nu har jag precis sett Charlotte Kalla göra en minst sagt fin insats för det svenska laget! Idag kan man gå ut på stan med stolthet här i Vancouver. "An amazing skater, she's almost unbeatable!" vad var de canadensiska kommentatorerna sa om henne. Jag kan inte annat än hålla med. Nu är det herrarns störtlopp som gäller.

Om 8 timmar landar Amanda. Innan dess ska jag tvätta lakan och dammsuga, det måste ju vara skinande rent när min hedersgäst kommer!!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

Kommentarer
Postat av: -eder linn

kalla äger! du får ta och trycka upp tröjer beijer... sverige är bäst! fan va kul att amanda kommer... hoppas ni får det underbart! jag saknar dej hur mkt som helst.. jag vill att du snart kommer hem<3

2010-02-15 @ 22:48:22
Postat av: din sofia.

ja, det ska bli fantastiskt kul att visa henne runt här!! du, min kära vän, jag saknar dig också. fruktansvärt mycket! LOVE

2010-02-15 @ 23:38:20
Postat av: Amandas pappa

Hej på er.

Sofia, nu får du se till så inte Amanda sover bort

tiden hos dig i Vancouver. Väck henne om det behövs!!!!



Ha det så kul, det borde man kunna ha med OS i stan!



Du kan hälsa Amanda att kanadensisk öl är som diskvatten....helt smaklös. Hon kan prova en som heter Blue Lavatte om jag kommer ihåg rätt. Den är

hyfsad.

2010-02-16 @ 15:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0