Solen skiner, idag igen!

Ja, det är helt otroligt, solen har strålat i flera dagar nu. Amanda får minsann inte uppleva det riktiga Vancouvervädret, det vill säga regn.

Igår blev det ett besök på Granville island, en frozen youghurt i solen, en kortkort makalöst dyr båtfärd och en romantisk middag för två. Amanda introducerades till den Vancouverianska sushin, jag tror att den gick hem. Efter middagen var det tänkt att vi skulle se Keshia som Amanda nämde i ett tidigare inlägg men då det var en makalöst lång kö för att komma in bestämde vi oss för att gå till en pub och titta på lite hockey. Vi hamnade på Shark clubb, där var de genrösa må jag säga. Det blev en billig kväll för oss, men kanske desto dyrare för några andra parter...

Vi tycker att Anjas bronsmedalj igår var mycket välförtjänt, att hon åkte efter det där fallet är STRONGT! Snacka om att ställa upp. Nu ska jag visa Amanda den überfina strandpromenixen och därefter tänkte vi kika på hockeymatchen. Vi måste ju faktiskt vara lite uppdaterade och ha koll på läget nu när vi ska på hockeymatch!

Peter, Vancouver ligger i British Coloumbia eller Beautiful British Coloumbia som det står på bilarnas regestreringsskyltar här..

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia&Amanda

Amandas högsta önskan är att få sen en RIKTIG tvättbjörn...

Kommentarer
Postat av: Oskar

Du får sluta lägga upp bilder på Amanda!! Jag dör av längtan här!! Och det blir inte lättare när man får se en sån snygging i en as snygg mössa, men pappa Peters Stroh mössa går inte av för hackor den heller! ;) lr hur Amanda?!?

2010-02-19 @ 20:11:22
Postat av: Sooooooooofia

Hon är min nu, bara så att du vet. haha

2010-02-19 @ 21:18:06
Postat av: Amandooooooooo

Haha meeeeneeee, jag gillar den mössan också faktiskt, jättefin tycker jag :). ville köpa den egentligen men ja fick inte för beijert!!

2010-02-19 @ 21:47:31
Postat av: Amandas pappa

Tjena brudar. Fick ni i er den sunkiga kandensiska ölen? Tacka vet jag lite richtig deutsches bier! Gebraut nach dem deutsches reinheitsgebot!



Oskar, jag förstår att du gärna vill ha Stro mössan! Men tyvärr, det är en klenod som måste ha en behörig bärare!



Glöm inte heja på Ruotsi! Ha det så bra nu tjejer!

2010-02-20 @ 16:31:56
Postat av: Amandas pappa

Glömde säga att ha det så bra du också Oskar! Passt auf für Jägerthee! Hoppas ni har fin skidåkning!

2010-02-20 @ 16:33:58
Postat av: Oskar

Skidåkningen var kanon, nu har jag äntligen landat hemma i storstan (Källby). Jägertheet var nånting vi höll oss ifrån, lite värre med ölen ;) Men det fanns allt Stro mössar att köpa, men jag tänkte att det kanske är bäst att du får vara ensam om den, annars blir väl Amanda galen ;)

2010-02-21 @ 13:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0