Happy Valentine's day!

Idag har vädret här i Vancouver varit 13 grader varmt och strålande solsken. Helt underbart! Vi har varit ute och gått längs stranden, solat på altanen i shorts och linne, suttit ute och druckit te, lagat mat, kikat på OS och sett en mycket märklig svensk film, Let the right one in, med engelsk text. Karin och Rebecka sover över en natt till, de börjar jobba vid tolv så de åker hem klockan tio imorgonbitti. Skönt för mig att slippa sova ensam..! Jag har haft en jättebra söndag, en alldeles utmärkt Valentine's day!

Imorgon är dagen med stort D, Amanda kommer! Hon sitter nog på Landvetter och väntar på sitt plan just nu. Jag önskar henne en trevlig resa över det stora blå. Det ska bli så fantastiskt kul att få visa henne runt här, visa henne mitt canadensiska liv.

Idag tog Canada sitt första OS-guld i på hemmaplan, herrarnas puckelpist, uppe på Cypress. Berget som jag kan se från köksfönstret. När vi satt och tittade på det på tvn kändes det helt galet att det höll på här, bara på andra sidan vattnet.

Kolla väderprognosen för nästa vecka, jag och Amanda får nog en helt okej vecka...! --->http://vader.se.msn.com/local.aspx?wealocations=wc:CAXX0518&q=Vancouver%2c+CAN.

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia






Kommentarer
Postat av: amandooooooooo

asså det är galet, snartsnartsnartsnartsnaaaart!!! ser så underbart ut!!!!!!

2010-02-15 @ 09:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0