You gotta be here.

Idag har vi haft tretton grader och solsken i Vancouver, dagar som dessa borde alla få uppleva denna helt underbara stad! Kunde jag skulle jag tagit hit er allihop, men som sagt, Jag tjänar inte storkovan precis... Så ni får nöja er med lite bilder..

Vi har traskat runt inne i stan idag, handlat ett och annat, ätit glass och haft det supermysigt!! Det var så mycket folk, precis överallt! OS-FEBER.......! Beckisen fick ett infall av att klippa lugg så vi gick in på en frisörsalong och håret klipptes av. Hon blev söt!

Nu ska jag snart ta bilen över till North Van. för lördagsmys hemma hos Rebecka. Vi ska äta SVENSK chokladpuddning och se på film.

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia





Heja Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0