Vancouver är stället att vara på, ALLTID!

Vädret här just nu är helt makalöst! Jag börjar undra om de har betalat vädergudrana en himla massa pengar för att få det här vackra vädret..

Idag har Amanda och jag köat för att komma in i "The Olympic Superstore", det var otroligt utplockat och vi kände att den 1½ timman vi spenderade i kön kunde vi spenderat på något annat skoj. Nu har vi fått det gjort iallafall..! Vi lapade sol så gott som hela dagen, fantastiskt skönt att få känna solen bränna lite i ansiktet! Det var OTROLIGT mycket folk inne i stan, jag har aldrig sett så mycket människor på en så liten yta. Jag blev änna folkskygg!

Nu förbereder vi oss för barty, vi har ätit lite kantarellsoppa som exporterats via Amanda från Sverige och just nu klär de andra flickorna på sig lite passande bartykläder. Amanda har nu handlat på systembolaget för första gången..........

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia&Amanda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0