Vancouver is on fire tonight!

Herre min skapare, Karin, Beckisen och jag har varit nere i downtown ikväll, hej och hå vilket drag det var. Det var som rena rama nyårsafton på Robson Square, raketer, eldar, hög musik, skidåkare och ishockeyspelare farandes högt uppe i luften och sjukt mycket folk! Stämningen var på topp och man blev alldeles lycklig inombords, one day to go...........! Är det här vad som väntar Vancouver två veckor framöver kommer nog det här bli galet kul!

Imorgon kommer OS-facklan och springer förbi uppe på 10th avenue, det ska vi kika på. Karin och Beckisen har sett den i North Van. redan idag och det hade varit häftigt.

Vilmis fyller år idag och jag glömde sjunga för henne när jag ringde hem förut idag. Ber till gudarna att hon förlåter mig för detta, hoppas att övriga familjen har firat henne så att det stod härliga till! Det är hon värd, min lilla vovve!!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0