Welcome to Vancouver and the 2010 Summer Olympics.

Skriften ovan börjar bli ett stående skämt i Vancouvers tidningar, det är verkligen inte vinter här! Till min stora sorg, Lina berättade att det var så mycket snö hemma att de knappt såg ut genom köksfönstret längre. Hallå, jag vill också ha snö!! Istället måste jag köpa mig en vårjacka... Idag är det tolv grader varmt och sol, när jag traskade hem från gymmet såg jag att krokus och snödroppar blommar för fulla muggar.

Nåväl, det blir väl bra det här. Hoppas att det inte regnar för mycket undre OS bara, då lär ju alla bli bortskrämda från Vancouver. Det kan ju iallafall visa sig från sin bästa sida med iallafall lite sol... Nu ska jag ge mig ut på en cykeltur i det, hm, härliga vårvädret..

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, det är länge sedan jag upplevde så mycket snö här hemma, men det är inte utan att längtan efter våren börjar komma. Faktiskt så har jag vid flera tillfällen hört fåglarna sjunga tidigt på morgonen, men de är väl inprogramerade efter ljuset.Ser framemot att följa OS, speciellt när du finns där någonstans. Kram mamma

2010-02-04 @ 21:45:04
Postat av: Soooofia

Lina lovade att ta kort! Påminn henne om det:) Jag har precis köpt en ny vårjacka, nu får vinterjackan åka in i garderoben tills jag ska hem, om inte kylan kommer vill säga... Jag kan bli din alldeles egna OS-informatör!!

2010-02-05 @ 07:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0