Låt mig presentera, Situatioooooon Magnusson.

Hajhaj!

Idag har jag varit ledig, snorat, mumsat ingefära, skaffat canadensiskt bankkonto, hostat, druckit tre kannor te och ätit utsökt shrimp parmesan. Kort och gott, jag har inte gjort så mycket men till mitt försvar blev jag faktiskt beordrad att försöka tillfriskna... Nu ska jag se på Situation Magnusson, kanske tidernas absolut bästa program med kanske tidernas bästa komiker, PETER MAGNUSSON.

Imorgon är jag återigen ledig och tänkte spendera dagen till att bli frisk för att på fredag åker vi upp till Whistler igen och kommer åter på söndag. Wohoo, fest och skidåkning!

There's more to explore, never stop exploring,
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0