Efter regn kommer sol, eller?

Tro det eller ej, men under några timmar lös solen här i Vancouver idag. Jag trodde att jag skulle tappa hakan!! Ber till gud att han ska fixa lite kyligare väder, men han tycks inte existera för nu regnar det likt förbannat..!

Ibland känner jag att jag har världens bästa jobb, men bara ibland. Idag har det varit en sådan dag, allt har bara gått utomordentligt bra och vi har haft riktigt skoj! Hela eftermiddagen har jag och Lola dansat i mitt rum till tre låtar som gick om och om igen, Suddenly I see, All is love och Brown eyed girl. Känner ni dansglädje men inte hittar den rätta musiken rekommendrar vi dessa låtar.

Nu ska jag springa iväg till gymmet och träna en stund, sedan tänkte jag kika på förra veckans Robinson-avsnitt, jag måste ju ha något nytt att följa nu när Bonde söker fru är över. Jag har några engelskaglosor att plugga också, jag och Rebecka ger oss själva läxa, ordförrådet måste ju utökas...

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumsan!

Vi vill se lilla pippi på bild!!!!!!!!!!

Kram mamma

2010-01-13 @ 07:32:26
Postat av: Amandas pappa

Hej Sofia! Jättekul att läsa din blogg om dina äventyr i Vancouver. Du har ett fantastiskt fint språkbruk i din blogg. Alltid trevligt att läsa.

Hoppas ni får snö snart så du får uppleva lite "riktig" svensk vinter! Eva hälsar!

2010-01-13 @ 18:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0