Kvällsupdate, OS-biljett? CHECK.

Tjohoo, jag är en OS-biljett rikare. Ni kan aldrig gissa vad jag ska se, CURLING. Ganska otippat va?! Vi tänkte som så att de svenska damerna är ju riktigt hyggliga och kan sin sak, därmed räknar vi med att gå därifrån som vinnare. Smart va?! Jag menar Storbritannien måste de väl klå...? Britterna har väl ingen känsla för is?!

Jag vill så himla gärna se en hockeymatch också, det skulle vara riktigt häftigt. Vi ska kika på detta, än finns det biljetter att få tag i, frågan är bara hur mycket pengar vi är villiga att lägga... Känns dock som att detta är en once-in-a-liftime-grej och kanske värt att lägga några kronor på. Chansen att jag ska bo mitt i ett vinter-OS igen är ju ganska så liten..! Vi får se. Imorgon jobbar jag bara några timmar och sedan sticker vi upp till Whistler.

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


Kommentarer
Postat av: Mia

Du får ta och hejja lite åt mig med då! ^^

2010-01-22 @ 11:15:38
URL: http://mikri.blogg.se/
Postat av: monica

hej hopp loppan. jag har snott mockas data men säg inget. hoppas att det kommer att bli kul att se os, nu blir jag lite avis på dig. vi saknade dig i trysil men vi kommer säkert tillbaka fast då med dig. skall försöka att skypa dig skall bara koppla in micken igen. skaffa biljett till skidskyttet har jag sakt till dig, om du vill vara en vinnare overdär. puss magnus.

2010-01-24 @ 10:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0