Sofia är snorig, hostig och hemsjuk.

Det är inte lätt att vara Sofia en dag som denna vill jag lova, snoret bara rinner och snart hostar jag nog upp hela halsen om det nu är möjligt. Dessutom har jag längtat något fruktansvärt mycket hem idag bara för att jag vet att de sitter i den där sketna fjällstugan och myser...

Igår kväll när jag satt och skypade med Karin och Rebecka pratade vi om den dagen vi får sätta oss på planet och åka hem. Hur tokig är man inte då? Jag var ju till och med hemma för två veckor sedan. Det går nog över tills imorgon, jag har ju massor med spännande saker att se framemot. Till helgen åker vi till Whistler igen, det är endast 24 dagar kvar till OS, jag ska servera the king of Sweden och åka ut på en massa äventyr med mina två knaskompisar. Vad ska jag göra hemma i Sverige? Just det Sofia, ryck upp dig för sjutton gubbar. Nu ska jag åka och träffa Karin, hon är också hemsjuk.



"Twenty years from now you will be more disapointed by the things you didn't do then the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbour. Catch trade winds in your sails. Explore, dream and discover"

There's more to explore, never stop exploring,
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0