Sushi är gott.

Hej alla trogna (och otrogna läsare)!

Jag har varit trött idag, jag har tydligen inte riktigt återhämtat mig efter helgens bravader, jag börjar väl bli gammal.. Tänkte på det häromdagen att jag fyller 20 år snart, tusan alltså! Vet inte riktigt om jag vill bli så gammal, 19 år passar mig alldeles ypperligt för att det betyder att jag kan resa och flänga runt hur mycket som helst och slippa all ångest som ordet fortsatta-studier bringar.

Idag har jag varit på balett med tjejerna, de är så sagolikt söta i sina rosa balettkläder! Imorgon ska vi ha visning på huset som de kanskekanske ska sälja, så jag, Jajee, Sascha och Lola blev skickade till sushirestaurang för middag så att de kunde städa. Priset på huset ligger förövrigt på 3,300 000 CAD, vilket motsvarar 23,100 000 svenska riksdaler. Helt sjuka priser!

Imorgon är jag ganska ledig, på morgonen ska jag på fotmassage som jag fick i julklapp och sedan tänkte jag spendera någon timma på gymmet.

Grattis Albin som fyller år idag, tisdag alltså så imorgon egentligen.. Hoppas att du får en kalasbra dag! Jag ska tänka på dig.

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


Kommentarer
Postat av: Mia

SOFIA! börja nu inte säga att 20 är gammalit! jag fyller ju 21 ^^

2010-01-26 @ 09:17:01
URL: http://mikri.blogg.se/
Postat av: monica

tack för att du tänkte på mig på min dag. albin

2010-01-27 @ 07:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0