Ta i för kung och fosterland.

Tjolahopp!

Idag är jag fri från arbete, jag har en ledig dag så att säga. Vid nio tog jag cykeln till Broadway där jag skulle tillbringa en timma åt fotmassage som jag fick i julklapp. Michele förberedde mig på att det kunde göra aningen ont men att det kändes helt underbart efteråt. Jo, jag tackar, jag trodde ärligt talat att jag skulle avlida när den kinesiska kvinnan satte igång att massera mina stackars fötter! Jag låg knep med händerna i hopp om att smärtan skulle lindras något samtidigt som jag hela tiden tittade på klockan, den tycktes stå still. Det var 50 oerhört långa minuter vill jag lova, men nu efteråt känns det som att jag har ett par nya fötter att traska runt på. Helt underbart!

Nu ska jag gå och träna lite, det kan behövas. Solen skiner idag förresten så jag är glad och ikväll ska jag träffa Karin, Rebecka och Deborah. Alla tiders! Förresten, jag såg att jag hade haft 29 läsare idag. Hua mig vad många, ge er till känna!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


Kommentarer
Postat av: monica

ska man vara fin får man lida pin, det kan ju du skriva under på nu, kram monica

2010-01-27 @ 07:47:07
Postat av: mamma

Är våren på väg kanske? Det är den inte här, tvärtom. Sköt om dig och hälsa Rebecka

2010-01-27 @ 21:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0