Up on the mountain.

Det har varit en alla tiders dag, lite regn och lite sol. Jag och Lola har varit på Granville Island och matat duvor, hade min mor varit med hade hon definitivt svimmat! Usch, fy och blä vad det är äckligt med duvor, de är ju så närgångna!

Imorgon tidigttidigt på morgonen åker vi upp till Whistler, där ska jag möta upp Karin och Beckisen som åker med som hjälpredor på en high school-buss. Skidåkning hela dagen lång! På kvällen åker vi hem igen, då ska jag antingen mysa hemma hos Beckisen eller festa till det och dansa i Vancouver. Får se vad min ekonomi tillåter och vad vi orkar med..! haha

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


Kommentarer
Postat av: monica

Det ser vårigt ut hos dig. Här är det -14 och soligt så det kan bli en härlig dag. Kram Monica

2010-01-30 @ 09:23:23
Postat av: mamma

Ta med dig Beckis ut och roa er!!!! Va rädda om er.

2010-01-30 @ 18:35:15
Postat av: Soooooooooofia

Det är alldeles för vårigt här! Jag skulle hellre bli vid lite av erat väder!!



Vi var allt ute och roade oss mami och vi är ALLTID rädda om oss ;)

2010-02-01 @ 00:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0