Tiden bara springer iväg.

Mamma, man skulle kunna tro att våren är påväg, jag hoppas verkligen inte att det är så. Både för min egen skull och för OS skull. Jag vill ha vinter och Cypress behöver mer snö inför OS eftersom freestyle- och snowboardgrenarna ska hållas där. Jag är verkligen jätteavundssjuk på ert vinterväder, det var snöstorm idag hörde jag. Det hade jag dårakt inte tackat nej till! Men på lördag far vi upp till Whistler igen och då får ju jag också snööö!!

Idag har jag och Lola varit ute och cyklat i det soliga vädret. Sedan stannade vi på Starbucks och drack varm choklad, mysmys! Ikväll har jag och Michele lagat middag, double baked potaoes och en stek. Supersmaskigt! Double baked potatoes kan jag sannerligen rekommendera, ta stora potatisar och låt dem ligga i ugnen tills de är mjuka. Dela dem sedan mitt itu och gröp ur innehållet som ni lägger i en bunke. Blanda gräddfil, smör, mjölk och riven ost i en kastrull tills det blivit en smet. Häll sedan smeten i potatismoset och blanda allt till en härlig röra. Lägg sedan tillbaka det i potatisskalen och skjuts in i ugnen en liten stund.

Jag har precis avverkat en timma på gymmet, med ny musik i öronen var det en fröjd att träna! Imorgon ska jag bara jobba på kvällen för att Mark och Michele ska på födelsedagskalas. Är det fint väder tänkte jag ta en cykeltur någonstans, måste ju se mig om... Veckorna går så fruktansvärt fort, det är redan torsdag imorgon och snart helg vilket betyder SKIDÅKNING! Oh yeah!

Inatt drömde jag förresten världens läskigaste dröm. Jag måste ha hit min drömfångare. Jag drömde att min lillasyster tillsammans med hennes kompis Nils mördade och styckade greker i Skövde om nätterna. Läskigaste jag har drömt på länge, det värsta var att mamma och pappa inte blev särskilt arga. Puh, vet inte om jag vågar somna inatt...

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


Canadensarna kan slänga sig i väggen, det där är för tusan ingen kanelbulle!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan dom ens påstå att det där är en kanelbulle!! ?? till och med i delhi kunde vi hitta riktiga bullar! detta trodde jag inte om kanada....besviken

2010-01-28 @ 16:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0