Vädret i Vancouver är pissigt!

Ikväll har jag varit i norra Van. och kvällsfikat med Karin och Rebecka, mysigt! Vi planerade in en weekend i Whistler vecka 3 samt smed planer inför våra framtida liv. När jag skulle ta seabusen hem hamndae jag mitt i ett bartygäng som var allt annat än nyktra, det halsades och skålades direkt ur vodkaflaskorna, hej och hå! Där satt jag i mina regnstövlar och regnjacka, kände mig aningens malplacerad faktiskt.. 
Vädret är för tillfället duggregn och jag skulle kunna spy på det förtillfället, på med stövlar och regnjacka. Usch, jag vill har tjock vinterjacka, mössa och min halsduk..

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0