..Vasastan är som Chinatown och jag dansar med en flicka..

Idag har det varit sol och uppehåll i Vancouver för omväxlingens skull och det uppskattas må jag säga. Imorses pratade jag med min kära familj, de satt i Trysil och myste tillsammans med alla andra utom MIG. Det är då man längtar hem något otroligt mycket, när man vet att sina kära sitter och har det supermysigt, vid sådana tillfällen vill man vara med! De påstod dock att de längtade efter mig och att jag fattades så jag får väl lita på det..!
Ikväll har jag varit i Chinatown och ätit kvällsmat med min andrahandsfamilj och jag menar vad är en mysig fjällstuga med öppen brasa, god mat och underbart sällskap i jämförelse med det? Hua mig, ingenting..

För tillfället går vi alla och väntar på om Mark ska åka till Jamaica och jobba eller inte, det skulle betyda att vi alla åker dit på semester 1 februari, vilket skulle vara BALLT. Minst sagt! Jag menar vem vill inte åka till Jamaica? Det står iallafall med på min att-göra-innan-jag-dör-lista, som förövrigt är ganska lång, så jag hoppas verkligen att han får det. Den som lever får se!

Min trogna läsare Amandas pappa Peter, självklart ska jag niga för kungen, drottningen OCH Carl-Philip, han är inte att förglömma. Ska luska ut en klyftig fråga också för att ställa Sveriges konung mot väggen, upp till bevis!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0