Vi smider planer, framtida planer.

Det är just vad vi gör, vad händer i höst? Plugg hade varit ett alternativ, kanske ett bra sådant. Men heter man Sofia Beijer och inte har den blekaste aning om vad man skulle vilja sysselsätta sig med resten av sitt liv får man börja fundera i andra banor. Mamma och pappa håll i er och svimma för guds skull inte! Jag funderar på att åka tillbaka nästa år, men till Whistler och jobba där istället (och åka skidor förstås, det är ju det som är själva grejen..). Vore galet kul! Så just nu rekar vi lite inför det. Funkar det inte med Whistler och vi känner när vi kommer tillbaka till Sverige att vi absolut inte har lust att åka till andra sidan Atlanten igen, kan vi tänka oss att åka till alperna... Men det är bara nödfall!

Men det är ju nio månader kvar tills nästa säsong startar och jag kanske hinner ändra mig både en och två gånger tills dess... Känns iallafall bättre om man har lite planer. När jag har ett äventyr inplanerat mår jag som allra bäst. Det kanske är meningen att jag ska jobba som upptäcksresande ändå?! Jag ska införskaffa det yrket tror jag..! Det skulle passa mig som handen i handsken. Det finns alltid mer att uppleva ;)

Det blev inget jobb ikväll, min enda arbetsinsats idag har varit att flänga runt med Michele på en massa ärenden imorses.

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Gumman,

Jag hörde att dom skulle ha skidlärare på Kinnekulle nästa år, det borde väl passa kanon.

då slipper du ju att åka så långt i onödan.

Dessutom kanske du kan få Monica som elev, kan det bli bättre än så....

Skall jag skicka in en intresse anmälan omg ?



Puss på dig !!

Pappa

2010-01-29 @ 08:33:59
Postat av: amandooooooooo

hahhha ja gillar pappa Anders inlägg, se ovan!!

2010-01-29 @ 09:05:09
Postat av: Mormor

Vilket bra förslag pappa kom med.Jag kan också tänka mej att bli elev.Tänk att få 2 elever utan att ens annonsera.Tänk på detta.

Kram Mormor

2010-01-29 @ 18:17:41
Postat av: Soooooooofia

Haha det kanske vore något?! Kinnekulle är ju inte fy skam menar jag, då kan jag ju bo i den där lilla stugan uppe vid vägen och åka hem varje helg...! Och vilka toppenelever jag skulle få!! Det tål sannerligen att tänkas på.......... ;)

2010-01-29 @ 18:22:32
Postat av: monica

Mycket bra förslag från din pappa och jag kan nog ragga ännu fler elever till dig,det där med att åka hem varje helg lär ju bli jobbigt.Kram Monica

2010-01-30 @ 09:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0