Äventyret har bara börjat.

Nu är dagen kommen, dagen som kändes så oerhört långt borta! Allt känns bara så konstigt. Men det här är inte slutet utan början på något nytt, det känns bättre att tänka så, att jag kommer komma tillbaka.

Igår efter att barnen lagt sig satt Mark, Michele och jag ute och drack champagne, pratade och skrattade åt året som gått. Jag är alltid välkommen tillbaka att stanna hos dem, det känns bra. Jag har en extra familj och nya vänner i Vancouver, hur bra är inte det egentligen?! Känner mig oerhört lyckligt lottad!

Det var jobbigt att säga hejdå imorses, avsked är aldrig roligt men säger man "Vi ses!" känns allt så mycket bättre. För det vet jag att vi kommer att göra. 

Nu ska jag dra mig mot gaten och planet som först går mot Chicago.

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0