Galet lyckad brännbollskväll!

Ikväll har vi spelat brännboll, galet lyckat blev det och otroligt bra uppslutning. Tror att vi lyckades skrapa ihop 20 pers, canadensare, en drös svenskar, danskar, nya zeeländare och en stackars tysk. Otroligt skoj var det! Jag hade bjudit med två nya svenska tjejer som nyligen äntrade Vancouver, de ska vara här ett år. Jag är så avundssjuk att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Supertrevliga var de iallafall!

Lola har avrit ledsen och gråtit idag, hon säger att jag ska avboka min resa hem till Sverige. "I don't want you to go back to Sweden and live in the fishstore! I wan't you to play with me!!!" Hon har fått det lite om bakfoten, jag bor inte riktigt i fiskdisken även om jag bar gärna skulle vilja ligga där bland de slabbiga gäddorna...

Imorgon ska vi visa Vancouvers nattliv för de nya tjejerna och checka deras lägenhet. De har en etta på parallellgatan till Robson, den ni! Robsonstreet är shoppinggatan nere i downtown.

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0