I felt like a fat baby with a diaper on.

Idag har varit en bra dag förutom att det regnade fram till klockan två. Jag tycker att regnet kan ge sig nu, det har trillat ner tillräckligt många regndroppar från himlen sedan jag satte min fot här i Vancouver...!

Jag har varit ledig fram till fyra idag så jag tog bilen hem till Karin imorses, vi tog på regnstövlarna och åkte till Cleaveland Dam, traskade lite innan vi bestlutade oss för att baka kladdkaka istället. Till kladdkakan tittade vi på alla bilder och videos vi spelat in sedan september. Vi kom på att vi hunnit med tokmycket saker, det har varit SÅ kul! Jag är innerligt glad att jag fann riktiga toppenmänniskor att spendera min lediga tid med, bättre kunde det aldrig blivit!!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


Se upp upp för fet bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0