Lovely Sunny Vancouver.

ÄNTLIGEN! Idag har det varit sommar och jag fick äntligen slänga på mig shortsen! Helt underbart, man glömmer bort alla dagar av regn när solen äntrar staden SÅ vackert är det! Det är värt varenda liten regndroppe!!

Ikväll har jag promenerat längs vattnet med Josefin, vi har planert våra liv. Jag har en plan. Vi har frågat oss själva hur fi kan vara så knasiga att åka hem innan sommaren. Vi har stått ut med regn dagarna i ända hela vintern och nu när sommaren kommer som alla vancouveriter suktar efter, då sticker vi hem till Sverige. Hm, Sverige är ju också fint................. Well, livet går vidare och jag kommer tillbaka inom en snar framtid!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0