Stolt som tuppen.

Nu mina vänner är mina väskor nästintill färdigpackade, aldrig förr har jag varit ute i så god tid! Jag är riktigt stolt över mig själv för det tog emot att börja packa. Det lustiga är att min hjärna fortfarande inte vill fatta att jag ska åka hem. Åka hem för att stanna, åtminstone ett tag.

Dagen har jag tillbringat med Beckisen och Sofia inne i stan. Söp in så mycket av det vackra så att jag förhoppningsvis ska stå mig ett tag, för oj vad det är fint här!!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, härlig blogg! Känns skönt att läsa om någon som har upplevt det jag snart kommer uppleva. Jag åker till Vancouver i slutet av Juli för att börja mitt år som Au pair. Så jag tänkte kolla med någon som har erfarenhet. Hur har du fått kontakt med alla vänner? Det är något som jag är lite nervös för... Men jag antar att det blir en baggis då man väl är där.

Hare bra,

Emma

2010-06-15 @ 13:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0