Swedish meatballs.

Idag har varit en fantastiskt bra dag! Bröjade med en frukost på Viva tillsammans med Michele, hon tycker att vi spenderar för lite tid ensamma. Hon är lite som en blandning mellan mamma och kompis, mycket bra kombo! Jag packade lite, sedan åt jag lunch med Michele och Lola. Lola sa åtskilliga gånger "Sofia, cancel your trip to Sweden!!" Hon är söt.. För tillfället vill jag verkligen inte hem, men jag försöker intala mig själv att när jag väl är hemma kommer det att bli kanon. För det vet jag att det kommer att bli, det är inte förrän man kommer hem som man verkligen inser hur mycket man saknar alla därhemma!

Ikväll har jag lagat middag, en sista köttbullemåltid var önskad av familjen. Janice kom över också. Tusan vilka goda köttbullar jag gjorde. Det är en väldigt tacksam familj att laga middag till, Michele sa att köttbullarna var A M A Z I N G! Sascha utbröt, de är inte amazing, THEY ARE MORE THAN AMAZING! Det var dem faktiskt!

Jag mötte upp en brun Beckis, Karin och Josse i stan. De åt sushi, jag åt edamame och sedan köpte vi lite lösgodis. Dyrt som skråen, men gott.

Imorgonkväll är det brännboll som gäller, vi har lyckats skrapa ihop 20 pers från världens alla hörn. Skoj blir det nog iallafall!!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0