The Cambie.

Nu har jag slutat för dagen och det är fredag, IGEN! Går inte veckorna på tok för fort?! Går hela livet i det här tempot lär jag ju vara pensionär snart, men det verkar härligt det också! Att vara pensionär alltså.

Ikväll ska Karin, Josse och jag äta sushi nere i stan och sedan dra oss mot Cambie för att träffa lite andra härliga människor. Hur ska jag klara mig utan sushin när jag kommer hem egentligen? Och för att inte tala om edamamebönorna! Aja, jag får gå till avväjningsklinik för att få bukt med mina cravings. Det blir nog en bra kväll iallafall! Imorgonbitti tänkte Karin och jag gå Grouse grind, den är inte öppen än men vi tänkte vara fula och gå ändå. Vi åker ju faktiskt hem snart och gör vi det inte imorgon blir det inte av. På söndag åker vi nog till Victoria. Den som lever får se. Vädret för helgen ser mycket lovande ut iallafall.

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

Såhär fint var det igår vid English bay.

Kommentarer
Postat av: gabriela

ville bara berätta att både sushi och edamamebönor äntligen har kommit till Sverige också! Helt crazy alltså!

2010-06-05 @ 13:55:26
URL: http://hejgabriela.blogspot.com
Postat av: Sooooofia

Jo jag vet, men vi bor ju i Lidköping där sushirestaurangen stänger klockan sju på kvällen och inte ens har öppet på söndagar! SKAAAAANDAL!

2010-06-05 @ 17:09:00
Postat av: Victoria

Hej!

Jag hittade din blogg av en ren slump och hur festligt är det då inte att du också befinner dig i Vancouver! Vi är två tjejer som precis flyttat hit och förstår av bloggen att du snart ska flytta? Har du några bra tips till oss vilsna svenskar i storstaden Vancouver?

MVH Victoria!

2010-06-06 @ 06:30:03
URL: http://vilseicanada.blogg.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0