Life's sweeeeeet!

Idag har varit en fantastiskt fin dag! Lola, Vivvy och jag har varit på Granville island hela eftermiddagen, vi hade picknick innan baletten och efteråt lekte vi på lekplatsen i solen. Så härligt när alla är glada och belåtna!

Ikväll har jag börjat rensa ur mina lådor, tusan vad skräp jag samlat på mig under bara nio månader! Promenerat har jag gjort också, det är så fint här! Jag förstår fortfarande inte att jag ska åka härifrån, det vill inte riktigt gå in i skallen på mig! På torsdag har vi anordnat ölbrännboll, får se hur det går, ingen verkar ju fatta vad brännboll är för något.. Det blir nog skoj iallafall!

Imorgon ska Sascha, Lola och jag ut och äta sushi alldeles ensamma, det blir mys! Därefter ska vi hem och se på film.

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0