Ännu en helg har passerat.

Hallå där!

Nu är det söndag igen, veckorna går alldeles för fort! Helgen har varit till belåtenhet, helt klart. I lördags åkte jag skidor med Rebecka och Karin. Solsken och bra snö. Man kunde även skymta paralympicsåkarnas tävlingsbacke. Jag är grymt imponerad över deras skidåkning!! 

Vi åkte hem från Whistler idag på förmiddagen eftersom Lola och Michele skulle baka cupcakes inför imorgon, Lola fyller ju år. Väl hemma hade jag hemlängtan och ångest över att jag snart ska åka härifrån på en och samma gång. Jobbigt! Så jag stämde träff med Karin och Beckisen. Vi bestämde oss för att utforska South Granville. Där spatserade vi runt, fikade och jag införskaffade en födelsedagspresent till den blivande fyraåringen. Sedan fick vi för oss att gå på bio, det blev Alice in Wonderland. Annorlunda men ack så underhållande.

Nu ska jag sova, ladda för en ny vecka och födelsedagsfirandet som äger rum imorgon.

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

Bilder från helgen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0