Birthdayparty.

Hejhopp!

Idag skiner solen och livet känns underbart härligt. Vancouver är fint när solen skiner! 
Klockan tolv ska Lola och jag hem till Vivvi på fördelsedagskalas, tokkul att få gå på kalas när man jobbar!

Igår tillbringade Lola, Vivvi och jag några timmar i Yaletownpark innan det var dags för gymnastik. En dam kom fram till mig och sa att jag hade gudomligt söta tvillingar.. Ser jag ut som en sliten småbarnsmamma eller?! I fredags när jag var på väg mot öppningscermonin satt jag på bussen och småpratade med en gubbe. Han frågade om jag såg OS 1976 i Montreal.. Jag får nog göra något drastiskt åt mitt utseende tror jag.

Imorgonbitti åker vi upp till skidparadiset igen, WHISTLER! Karin och Rebecka tar Greyhounden upp så jag ska möta upp dem där för att sedan åka skidor. Det ser jag framemot!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

Kommentarer
Postat av: amandooooooooo

hahahhhha jag vet inte vart jag ska ta vägen, OS 1976.. jävlar! hahahahahahahhahahha sjukt kul :D

2010-03-19 @ 23:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0