Den som lever får se, have the time of your life!

Nu har jag suttit och pratat med Michele & Mark några timmar om min framtid, Mark har en riktigt bra filosofi får jag lov att säga. Som ni vet har jag ju inte den blekaste aning om vad jag vill plugga.. Han frågade vad jag älskade att göra, svaret är att åka skidor och resa. Han tyckte att jag skulle göra något jag tycker är riktigt roligt och sedan kommer det att komma till mig. Have the time of your life nu när du har chansen. Det ena leder till det andra och sedan vips vet jag precis vad jag vill pyssla med. Det viktigaste är att man jobbar med något som är kul och bringar glädje, då gör man ett bra jobb! De fick mig iallafall att inse att mitt liv går inte under bara för att jag inte vet vad jag vill plugga just nu. Upplevelser och livserfarenhet kan vara minst lika eftertraktat på arbetsmarknaden! Det finns hopp för mig också alltså..!

Imorgon ska vi ha födelsedagskalas för Lola, hela 17 barn kommer. Det ska bli roligt, vi ska förbereda hela morgonen, hämta alla ballonger, tårta och göra fint.

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0