Det är kyligt i Vancouver!

Kylan har hittat hit, alla klagar över hur kallt det är, så farligt är det famtiskt inte. De vet inte vad riktig kyla är, när det biter i kinderna och tårna fryser till is.

Jag och Lola lekte två timmar, sedan var det dags för henne att åka med Mark till simskolan. Så jag begav mig mot Josefin. Vi möttes upp och promenerade runt i tre timmar. Jag kan inte sluta skriva det, det är så oerhört fint här! Vancouver har allt, helt klart en stad som borde upptäckas av fler!! Vi gick till Vancouvers makalöst-stora-och-dyra-hus-område. Ett helt område med enfamiljshus stora som slott! Så en del människor bor alltså. Ofattbart! Sedan vandrade vi till Granville island och vidare mot OS-byn.

Marks mamma fyllde 60 förra veckan så imorgon ska vi ha familjemiddag och på fredag blir det fest. På torsdag blir det semelkalas eftersom hon fyllde år förra veckan. Det blir min första semla för i år, den är efterlängtad! Så ser mina närmaste dagar ut..

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0