Drömmar.

Jag drömde så konstigt inatt, jag drömde att jag var hemma i Sverige. Det var en fantastiskt fin vinterdag och pappa tyckte att vi skulle åka till Whistler och åka skidor. Jag tackade givetvis inte nej till denna utomordentliga idé! Vi bestämde oss för att åka iväg, bilresan dit skulle ta 1½ timma, precis som härifrån. Vi var sena iväg och jag drabbades av lite panik för att jag insåg att om vi inte åker snart får jag bara spendera tre timmar i skidbacken. Sedan vaknade jag och insåg att jag inte alls var hemma i Sverige och påväg mot Whistler. Jag låg kvar under tjocka duntäcket i Vancouver och utanför regnade det precis som igår.

Igår var paralympicsfacklan inne i stan, gatorna var avstängda och jag kunde med nöd och näppe ta mig hem på kvällskvisten. Idag startar det, Paralympics alltså.

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0