En natt kvar.

Om EN vecka kommer mamma och pappa, jag är lycklig!!!!

Nu har jag bara en natt kvar, sedan är helvetet över höll jag på att skriva men det menar jag inte. Tidvis har det faktiskt varit skoj, som imorses när vi var redo att gå till skolan redan kvart i åtta när de inte öppnar förrän halv nio. Vi satte oss i bilen lyssnade på Jay Z, som förövrigt kanske inte är världens barnvänligaste musik men är han favorit så är han, på högsta volym och åkte till Starbucks för varm choklad och banana loaf. Då kändes livet som ensamstående hemmafru ganska okej faktiskt!

I eftermiddag har Lola och jag bakat kanelbullar, man måste ju gå in för sin roll helhjärtat menar jag.. Vi var inne i downtown också för att äta lunch. Vi såg en väldigt utsmyckad bil som alltid brukar stå på en speciell gata, Lola utbröt "Jag tror att tomten bor i den bilen, he's ALWAYS watching!" Tomten ser ALLT...

Ikväll har Jajee, faddermamman gjort mig sällskap. Hon är rolig, när barnen somnat satt vi och snattrade som två tonåringar. Hon är 51, ja, jag säger ju att jag går in för min roll helhjärtat. Bullbak och vuxenprat efter läggdags, hur mycket mera vuxet kan det bli egentligen?! Till råga på allt kan jag tillägga att jag har en tvätt som snurrar i tvättmaskinen, EN FREDAGKVÄLL! Jag är läskig... Nej, imorgon får det bli ändring på det här. MEN jag är mäkta stolt över mig själv som snart har gått i mål efter tre dagar som småbarnsmamma!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

Tomtens bil...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0