Livet som ensmstående hemmafru.

Dagen startade 06.10 då Sascha tyckte att det var dags att gå upp. Vi sov alla tre i Mark och Michele's säng, det var mysigt! Sascha och jag gick upp och gjorde iordning lunchryggsäcken, åt frukost och dansade i pyamas. Jag lyckades få dem till skolan innan den ens öppnat.  

I eftermiddag har det varit full rulle, man får inte en lugn stund som ensamstående hemmafru ska ni veta! Jag tog Lola och Vivvi till gamnstics, därefter skulle Sascha på tennis. Efter ett avslutat tennispass badade vi i tennisklubbens bubbelpool och sedan åt vi middag i restaurangen, jag och mina två barn. Hemåt, sagor och godnattsång. När jag kröp ner under täcket för att läsa sagor, frågade Sascha om jag verkligen skulle vara comfy i mina jeans. Han tyckte att jag skulle ta på mig pymasen och lägga mig precis som dem...

Ännu en dag är avklarad, nu är det bara en kvar. Jag är megastolt över mig själv, jag tror att jag kommer att bli en utomrdentligt bra mamma efter det här!

Ett avsnitt av Saltön står på tur, sedan kanske jag går och lägger mig. Man är väl trött om kvällarna som småbarnförälder?!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


Kommentarer
Postat av: Mormor

GRATTIS SOFIA.Jag är väldigt stolt och imponerad av ditt enastående jobb som ensamstående mamma,och jag när absolut säker på att du blir "den bästa av mödrar".Kram Mormor

2010-03-26 @ 19:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0