Mamma 24/7

I det här hushållet är snabba ryck nyckelordet. MArk och Michele blev tvungna att åka till Malibu ikväll för att titta på huset imorgon och på fredag. De undrade om jag var okej, visst var jag det. Så numera är jag mamma 24 timmar om dygnet. Kvällens nattning tog två timmar och var den värsta genom tiderna. Lola hoppade i sängen, sjöng och levde rövare medan Sascha i sängen över grät efter mamma. Inte lätt, vem är det som har varit utan sin mamma längst hade jag lust att skrika.

För tillfället HATAR jag barn!! JAg tycker oerhört synd om mig själv. Meeeeeeen det här gör mig till världens starkaste människa, det här får mig att känna att jag fixar precis vad som helst! Allt kommer bara att kännas som en fis i rymden efter de här dagarna.

Well, barnkalaset var skoj. Vädret har varit på topp, massa sol och säkert åtminstone 17 grader. Nu ska jag sova, det tar på krafterna att vara ensamstående mamma till två små barn må jag säga!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia alias SUPERKVINNAN!

Kommentarer
Postat av: gabrielaaaaa

Stackars stackars dig! Jag skulle dö!

2010-03-25 @ 09:58:20
URL: http://hejgabriela.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag är nästintill död, men jag klarar mig. jag är mäkta stolt över mig själv alltså!

2010-03-26 @ 17:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0