Överkokt spaghetti.

Nu är mina ben lika möra som gårdagens stek och mina armar känns som överkokt spaghetti! Josse och jag har varit och tränat. Tusan vad jag sprang bra på löpbandet medan Canucks spelade i tv-rutan framför mig. Himla skönt att känna sig helt slut i kroppen, man sover så gott då!

Ibland lönar det sig att prata med alla föräldrar utanför skolan i väntan på att barnen ska sluta. Jag har blivit vid hockeybiljetter genom Sami Salo till nästa vecka då Canucks spelar mot Colorado. Himla skoj ska det bli! Jag gör debut på hockeyläktaren igen, jag kan ju inte åka härifrån utan att ha sett Canucks spela och pappa kunde ju inte resa hit utan att se en hockey i hockeyns hemland!

Det ska bli så skoj att ha dem här, jag kan knappt vänta till fredag då jag ska stå redo på flygplatsen att välkomna mamma och pappa! Idag har jag tvättat lakan och bäddat rent i gästrummet, jag är redo!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0