Snö?! NU?

Imorses när jag vaknade hörde jag hur regnet smattrade mot min fönsterruta, satan i gatan tänkte jag för mig själv och drog täcket över huvudet. Senare när jag begav mig ut för att promenera och posta brev fick jag se att det några block upp låg SNÖ på marken. Nu har väl ändå vädergudarna gått och blivit tokiga! Det är ju fint att det kommer snö efter vinter OS.. Första snön sedan december föll alltså idag, tirsdagen den 11 mars. Fint.

Nu ska vi åka till tennisklubben och bada, därefter ska jag möta Josefin och Beckisen i downtown för fika och spatserande i några butiker.

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


Kommentarer
Postat av: mamma

Det där jag skrev om igår att våren kanske är på väg tar jag tillbaka. Just nu snöar det igen.

2010-03-12 @ 08:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0