Snorungar.

Nu är jag lika snorig igen som jag var innan snorungarna lämnade Vancouver för Miami. Jag tror att jag är allergisk emot snoriga ungar, eller iallafall överkänslig.. Men blir man slickad i ansiktet, pussad och hostad i ansiktet av en snorig unge kanske det inte är så konstigt att man blir lite snorig..?

Nog om snor. Igårkväll var vi hemma hos en tysk på avskedsbarty, men jag avlägsnade mig ganska snabbt. Halvsjuk och trött som jag var.. Tyskar rökar som borstbindare, men det var väl inget nytt?!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag förstår att det kan bli jobbigt om ungarna är snoriga när de pussar på dej men jag tror allt att du tycker om det i alla fall.Eller hur?Sköt om dej och krya på dej.Kram på dej.

2010-03-03 @ 19:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0