Vilken härlig dag!

Jag har haft en helt fantastiskt bra dag! Träffen med tjejen, Stephanie, från Österrike var mycket trevlig! Hon bor i samma område som jag och verkar vara en hyvens trevlig tjej så henne ska jag träffa igen. Efter fikan åkte Sascha och jag på tennislektion. Jag skulle då aldrig klara av att vara tennistränare åt fem pojkar som bara tramsar runt. Mitt tålamod skulle rinna över både en och två tränare. SÅ vilken tur att jag inte är tennistränare och att jag är extramamma och istället får sitta bredvid och titta på när den stackars tränaren gång på gång försöker få ungarna att lyssna.

När tennislektionen var över mötte vi upp Michele och Lola vid bubbelpoolen, bubblade en stund UTE innan vi åt middag. Sedan åkte vi, hör och häpna, och köpte glass. LUCKY DAY!

Imorgon är det jobb som gäller, min mamma och lillasyster påstod när jag pratade med dem förut att jag inte jobbar utan semestrar.. Det är inte alltid så kul när barnen är vrånga och stänger öronen till ska ni veta, då är det minsann ingen semester! I helgen blir det skidåkning i Whistler, som jag har längtat!!!

Har ni sett reklamen mellan mina inlägg förresten? "Fråga någon som vet. BEIJER" Vi är det allmänbildade släktet...!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


Beckisen och jag en dimmig dag uppe i Whistler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0