Avskedspartaj.

Hej hopp!

Det är fredag idag, IGEN! Jag tycker att det är känns som att det  blir fredag hela tiden. Veckorna går så fort och plötsligt är det fredag igen. Igårkväll samlades vi några stycken vid Kit's beach, tanken var att spela brännboll men vi blev bara sex vilket resulterade i inte tillräckligt många för två lag.. Vi får försöka nästa vecka igen. Istället spelade vi lite volleyboll, kastade frisbee och pratade.

Idag är det mulet, jag började dagen med joggingrundan längs stranden och avslutade med fem intervaller uppför mördarbacken så nu är mina ben bra möra. Det känns dock BRA! Lola tyckte att vi skulle åka och bada idag igen, vi får se.. Är det regnigt kanske damen får sin vilja igenom.

Ikväll ska vi ha lite avskedsbarty av Deborah, en tysk au pair som åker hem i helgen. Det bär av till Cambie och Lamplighter, det blir nog en toppenkväll precis som det brukar bli! Det känns så konstigt att man måste börja säga hejdå, säga hejdå och inte veta om man kommer att träffas igen.. Förra veckan åkte hockeyfinnarna hem eftersom Canucks förlorade mot Chicago i sista play-off matchen. Men jag antar att de vänner man skaffat sig som man verkligen tycker om kommer man att stöta på igen, utan tvekan!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0