Back on track.

Hej hopp!

Jag har varit hemmahemma, i Sverige alltså, under två och en halv dag. Jag landade i Vancouver efter en himla bra flygresa ikväll. Har nog aldrig varit med om att 15 timmars resande gått så fort förut, den långa flighten bara försvann, jag såg Dear John TVÅ gånger för att det var en så underbart fin film, jag såg The Hangover och The princess and the frog, åt mat som faktiskt var god, fick glass och hade det faktiskt ganska bra. Jag gillar att vara på resande fot, man känner sig så fri.

Dagarna hemma har varit stressiga och gårdagen var oerhört fin. Min farfar begravdes och det var så himla fint! Min absoluta favoritlåt, Himlen är oskyldigt blå spelades och många tårar föll. Det var fint.

Nu är jag trött, jag kommer att sova så gott inatt!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

Kommentarer
Postat av: monica

Skönt att flygresan gick bra, jag tror att du har fått rutin på att resa nu, varav att tiden gick så fort. Kram Ico

2010-05-20 @ 11:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0