Det regnar här i Vancouver idag.

Ja, det gör det sannerligen! Det har verkligen regnat hela dagen, trots att jag bad vädergudarna om sol.. Men efter regn kommer solsken, eller?!

Lola och jag har varit och badat på aquatiq centre i downtown, vi hade roligt. Vi hade faktiskt riktigt roligt, det är fantastiskt mysigt att spendera tid med henne när hon är på gott humör vilket hon är för det mesta. Fyra, ja fyra, gånger blev jag tillfrågad hur gammal min lilla dotter var, hon är ju såååå duktig på att simma.. Jotack, men hon är inte MIN! Sista gången orkade jag inte ens säga att hon inte var mitt kött och blod, det fick jag minsann sota för. Kvinnan började fråga allt mellan himmel och jord som rörde "min lilla dotter", allt från vart jag hon tog sina simlektioner till vart jag hade köpt hennes supersöta uggboots.. Jag kunde ju gärna inte säga helt plötsligt att nej, det är nog inte min dotter ändå så jag fick lov att spela med.

Nej ni, nu ska jag masa mig iväg och träna. Här kan jag ju inte sitta, när det regnar och allt, utut!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


Mina ben är skidsugna.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej



Har läst din blogg ett tag då jag själv är väldigt sugen att åka till Kanada. Verkar som att du verkligen har kommit till en toppen familj när du åkte.



Undrar därför hur du gick till väga för att åka iväg, sökte till au pair, visum etc.?



2010-05-27 @ 11:38:08
Postat av: Gabriela

Du börjar bli gammal morsan! Jag har planerat att vi ska resa ibäg i höst, tänkte att du kanske borde veta det!

2010-05-27 @ 12:00:43
URL: http://hejgabriela.blogspot.com
Postat av: Anonym

Skoj, du kan mejla mig så kan jag berätta hur jag gick till väga, [email protected] När man åker som au pair till canada finns det inga organisationer att åka genom..



Jo, jag är ju faktiskt dryga veckan äldre än dekk! Vart ska vi resa?

2010-05-27 @ 19:22:27
Postat av: Gabriela

Nej inte för långt, vi kan åka till hmmm.. Paris? med ryanair och bo billigt och ha det trevligt :)

2010-05-28 @ 08:38:48
URL: http://hejgabriela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0