Rutin.

Monica har nog rätt, jag börjar få rutin på att resa över atlanten. Jag känner mig inte det minsta jetlaggad, oerhört skönt. Det känns jätteskoj att vara tillbaka, det känns på något sätt som att komma hem. Mycket lustig känsla, men Vancouver känns faktiskt som hemma.. Det är så mycket roligare att prata engelska än svenska också, kanske skulle fortsätta med det när jag kommer hem..?

Idag har Lola, Vivvy och jag varit på gymnastics. Vädret har varit ganska grått men nu skiner faktiskt solen, man blir så mycket gladare när solen skiner! I helgen spås det bli sol, det hoppas vi på!!

Ikväll ska jag träffa Karin och förhoppningsvis Rebecka, jag köpte med mig en suprise åt dem. Den nya marabouchokladen med polka så den tänkte jag att vi skulle testa ikväll. Har ni smakat den?

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


mina vancouverhjärtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0