Upp och ner likt en berg&dalbana.

Det har varit en fin dag idag, solen har strålat och det har varit ganska varmt. Nu ikväll har jag gått, gått, gått och gått. Det känns bra att gå och tänka, tänka på allt fint jag gjort tillsammans med min farfar samtidigt som han sitter däruppe och tittar ner på mig.

På fredag och lördag ska de spela in en reklamfilm i vårt hus så vi får ta in på hotell, inte något mig emot.

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

Här kommer några ljuvliga bilder från vår lilla utflykt.

Highway 99, världens finaste motorväg!

The Shannon falls.


The Chief

Vi gick vilse.


I Horseshoebay var det varmt..

..uppe på Cypress var det snö

Där kan man skymta staden, the best place on earth som det står på regestreringsskyltarna, VANCOUVER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0