When you think about canadians...

Det har varit ganska grått här idag, regnigt och grått. Jag föredrar sol, jag föredrar mina shorts.. På radion sa de att det var STUNNING WEATHER i hela Canada, 32 grader i Montreal&Ottawa men de måste missat att kolla forecasten för Vancouver för här är vädret minsann inte stunning..! Solen sägs komma tillbaka på torsdag, vi får helt enkelt hålla alla våra tummar!

Kolla in den här ---> http://www.youtube.com/watch?v=5aQkrV3ppAw Jag blir fruktansvärt patriotisk trots att jag inte är canadensare haha!

Ikväll ska jag äta edamamebönor med Karin och Beckisen, på lördag åker Rebecka nämligen till Mexico i tio dagar och sedan är det tid att åka hemåt... Tur att hon bor i Skara så att jag kan träffa henne heeeeela sommaren! Sedan får vi ta några turer till Karin i Linkan, som jag fått lära mig att det kallas, LiNköping alltså. Det kommer att bli en bra sommar, jag bara vet det!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0