Fyra bugg och en coca cola.

Det blev inget bad för mig och Lola igår, istället var vi ute och plockade blommor. Nu står det en fin liten bukett brevid kortet på min lilla farfar som sitter brevid datorn på skrivbordet och vakar över mig.

Kvällen/natten blev enastående, bästa utekvällen på RIKTIGT länge! Så himla roligt var det! Först ut var The Cambie, en bar med härliga människor och mycket överkomliga priser. En jug öl kostar 70 kronor, och räcker till fyra stora glas! Mamma&pappa ni kan vara lugna, vi delar ;) Efter några timmar där gick vi vidare till Lamplighter, där vi dansade tills vi blev alldeles trötta och längtade efter att få komma hem till våra sängar. Beckisen och jag var bara TVUNGNA att ha en falafel innan vi åkte hem så vi sprang till Granville och köpte oss varsin. Sedan skiljdes vi åt, jag tog nattbussen hem till mig och de åkte hem till sig. Karin fick mitt nummer till mamma&pappa ifall jag skulle komma bort på vägen hem, kanske inte det optimala eftersom de befinner sig på andra sidan atlanten.. haha! Halv fyra satte jag nyckeln i låset och klev innanför dörren, en mycket lyckad kväll helt enkelt!!

Det konstiga är att alltid när jag går och lägger mig sent vaknar jag så fruktansvärt tidigt! Klockan åtta var jag klarvaken och kunde absolut inte somna om.. Nu ska jag ge mig in till stan, Karin och jag ska äta sushi och se Sex and the city. Det regnar idag MEN imorgon ska vi på whalewatching, skam den som ger sig. Jag SKA se en späckhuggare!!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia


En man målade av Karin och Rebecka igår, gräsligt var det och han undrade vad de var villiga att betala för den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0