Lynn Valley Canyon

Tusan vilken fin dag det har varit idag, min näsa är alldeles täckt av fräknar! Jag älskar solen! Lola och jag har lekt i Trimble park hela eftermiddagen tillsammans med hennes klasskompisar Peppi och Hanna. 

Ikväll har Rebecka, Karin, Josefin o jag promenixat i north van, Lynn Valley Canyon. Supermysigt! Så himla fin natur är det här, vackertvackert är bara förnamnet! När vi var påväg tillbaka till bilen hoppade vi in i en liten affär, till vår förtjusning fick vi se lösgodis. Det där med lösgodis är verkligen inte deras grej, godiset skulle plockas med en liten tiny pincett och när vi skulle betala i kassan frågade killen om vi hade räknat dem, de skulle betalas styckvis. Jag har då aldrig hört på maken till något löjligare!

Reklaminspelning är på torsdag istället, i eftermiddag har de varit här och rekat. De la konstgräs i nästan hela tv-rummet, lite lustigt faktiskt! En av reklammänniskorna hade en Sedin-keps på sig, honom gav jag tummen upp.

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia







Kommentarer
Postat av: monica

Vilka härliga bilder du delar med dig av.Underbar natur! Kram Ico

2010-05-05 @ 20:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0