We did see them, THE KILLERWALES!

Hej på er!

Jag har varit speedad hela dagen! Jag har sett SPÄCKHUGGARE!! Det var så häftigt, fick nästan nypa mig i armen, det kändes som att jag bara drömde. Riktigt häftigt, men det ballaste var nog när en av dem hoppade MOT båten!! Han kom och bara flög emot oss, ingen var beredd med kameran förutom Karin som lyckades få en halvsuddig bild. Ska be henne skicka den. Sammanlagt såg vi 13 stycken, nu har jag en sak mindre att uppfylla från min att-göra-innan-jag-dör-lista. Det vore ju fränt att simma med späckhuggare som man kan göra i Norge, späckhuggarna här är ju farliga men de i Norge ska tydligen bara äta småfisk.. Guiden berättade att dessa äter till och med vithaj! De som ser så snälla ut...

Jag har haft en makalöst bra helg helt enkelt, kan inte fatta att jag bara har två helger kvar...! Det känns både bra och dåligt men för tillfället känns det mest dåligt. Jag kommer att sakna det OTROLIGT mycket!

There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia






Kommentarer
Postat av: Sara

Det där e min pojkväns dröm att se, så gissa om han blev glad när jag sa att jag ska till Vancouver!! Ascoolt alltså!!

2010-05-31 @ 12:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0